Rødt på sort bunn

Ermene på jakken min begynner å ligne på noe. Jeg må nok kjøpe til et nøste, men først skal jeg bruke opp alt jeg har av koksfarget Falk. Mangler ca 8cm til ermhullet på det lengste ermet.

Driftwooden er busstrikk om dagen, men jeg har prøvd den på og er litt usikker på skuldrene, mulig jeg må gjøre om litt.

~ av wia123 den juli 17, 2012.

Én kommentar to “Rødt på sort bunn”

  1. To veldig ulike, men akk så flotte, de prosjektene dine her 🙂 spennende og flott mønster på «Falk»-jakka, den blir et kunstverk!

Legg igjen en kommentar

 
