Et erme her, et erme…

Det  går i ermstrikking her om dagen. Jeg nærmer meg full underarmslengde på ermene til jakken min i Falk, men så er det selve ermtoppen igjen. Og den skal strikkes fram og tilbake og selvsagt i mønsterstrikk, det er ikke den raskeste formen for strikking.

 

I går kveld satte jeg igang med ermene på Driftwooden også, må finne ut om jeg har nok garn til like mange striper på ermene som på bolen. Jeg har nå brukt opp halvparten av det lyseblå og det blir bare 3 striper på ermene mot 4 på bolen. Vi håper det ikke gjør noe for helhetsinntrykket.

 

Her er de 3 fargene som jeg har planer om skal brukes på genseren, men nå begynner jeg å bli skeptisk om jeg har nok av hvit og mørkeblått også. Siden jeg strikker av Silke Tweed som er en utgått garnsort så er jeg ekstra spent.

~ av wia123 den juli 24, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
