Ferietid

Her er det sommerferie med isolering av garage. I dag har vi malt tak og vegger i selve garagen. Med slike gjøremål blir det ikke så nye tid til strikking, men noe skjer da på den fronten også. Driftwooden trenger bare litt lengde på bole og ermer pluss halskant.

For noen uker siden oppdaget jeg et nytt skudd på en av mine orikdeer, og nå er det ikke mange dagene før den første blomsten springer ut.

VM-jakken min i Falk går det litt fram og tilbake med. Det tar tid å strikke mønster fram og tilbake på ermetoppen, og det blir ikke noe bedre av at man må rekke opp igjen heller. Side jeg bruker feil garn og pinner til oppskriften så stemmer jo ikke felligene. Men nå tror jeg at det skal bli bedre.

~ av wia123 den juli 30, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
