Min jakke i Falk

Endelig er ermene på jakken min ferdig og sydd på. Jakken er strikket i Falk på pinner 2,5   3 og  3,5. Siden mønsteret var tiltenkt Daletta har jeg måttet gjøre endel omregninger. mønsteret er fra Dalegarn sitt hefte nr 244. Offisiell VM modell for skiskytterne 2012.

 

Nå er det nesten så jeg gleder meg til høsten og litt kjøligere dager. Nei, vil ha litt sommer først.

~ av wia123 den august 4, 2012.

Én kommentar to “Min jakke i Falk”

  1. Kjempe flott jakke.
    Blir vel deilig til vinteren.

Legg igjen en kommentar

 
