Årets fjelltur

I år gikk turen til Meråker og Stor Kluken. En super helgt med nydelig vær og overnatting på Teveltunet. Her er vi og kikker på «husene» tilknyttet Blyglansgruvene, på vår vei ned fra fjellet.

 

Helgas strikketøy var jakken min som jeg hekler. Startet opp på ene ermet og det blir strikket med heklet kant. Jakken lages etter fri fantasi så er spent på resultatet.

 

Ryggen har fått litt innsvigning i sidene og jeg nærmer meg ermhullene.

 

Driftwooden min begynner å bli ferdig, mangler bare å få til kantene.

 

I kjølvannet av Dorte-genseren har det blitt mye snakk og 80-talls gensere. Her er den eneste «store» mohairgenseren jeg laget meg etter det jeg kan huske. Den ble funnet fram tidligere i år og datteren adopterte den.

~ av wia123 den august 19, 2012.

Én kommentar to “Årets fjelltur”

  1. Mye fint du har på pinnene. Og ekte 80-talls genser 🙂

Legg igjen en kommentar

 
