Driftwood

Endelig har jeg klart å gjøre ferdig min driftwood. 3 ulike farger av Silketweed ble brukt opp fra lageret, og til sist ble det en heklekant i en 4. farge. Jeg har strikket på pinner 3,5 og prøvd å regne meg fram til rette maskeantallet. Selve bolen ble rekt opp en gang for å få det fint under ermene.

 

Prøver på en detalj av heklekanten. På ermene har jeg heklet i avfelte masker, mens jeg på bolen har strikket en omgang i rosa og så heklet fastmasker direkte i maskene.

 

Jeg strever med å lage mønster til vottene mine. Innsiden er jeg fornøyd med, men plages litt med en skiløper.

~ av wia123 den august 29, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
