Høstfarger

Sist onsdag fikk jeg endelig somlet meg til å ta med fotoapparatet ut. Jeg har gått og sett på alle de nydelige høstfargene en stund,

Det er de røde fargene som jeg liker best.

Her en enslig rogn blandt bjørk og or.

Når det er fint vær med sol, er høsten den fineste årstiden. Ingenting kan måle seg med fargene,så synd at de fleste bladene nå har blåst av.

Til sist en strikket hals i Iris og LaCancha alpakka strikket på pinner 8 etter en oppskrift av Marte Helgetun.

~ av wia123 den oktober 14, 2012.

2 kommentar to “Høstfarger”

  1. Så flotte bilder. Jeg også dras til de rustrøde fargene. Ha en fortsatt fin høst

  2. Nydelige høstbilder! Høsten er en fantastisk flott årstid.
    Halsen ser deilig ut 🙂

Legg igjen en kommentar

 
