Opptatte dager

På fredag ble tantebarnet 2 år, og selvsagt er ikke jeg ferdig med gaven hennes enda. Nå har jeg bare igjen det ene forstykket og monteringen så jeg håper på å kunne levere henne gaven i morgen.

 

Jeg har nesten ikke tid til å holde på med bøllewipene mine og det er ikke så mange dagene igjen av november nå. Genseren er klar for å få strikket mønster på bærestykket.

 

Sist helg var det spinnetreff og da fikk jeg tvinnet ferdig ca 200g  til av den blå ulla. Her holder jeg på å hespe opp garnet med det nye hespetreet mitt.

~ av wia123 den november 11, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
