Rød ribb

Jeg er endelig ferdig med min røde ribbestrikkede genser. Som vanlig er genseren strikket etter en ide fra mitt hode.

 

Genseren er strikket i Wollmeise 100% i  bunnfarge Ruby thursday på pinner 2,5.

 

Mønsterborden har jeg delvis lånt fra et Dropsmønster, men her har jeg byttet litt om på farger og tilpasset til pinnestørrelsen.

 

Jesusbarnet har endelig fått seg krybbe å vile i. Nå mangler han bare mamman sin.

 

En liten hals i puno er også ferdig.

~ av wia123 den november 22, 2012.

2 kommentar to “Rød ribb”

  1. UTROOOLIG nydelig genser Wia!
    Kos deg masse og ha ei herlige helg 😉

    Go`klem fra Vibbedille ;))

  2. Nydelig genser i flotte farger.Jesusbarnet i krybben og halsen var også flott

Legg igjen en kommentar

 
