HUV-gaven ankommet

I går ettermiddag da jeg kom hjem fra jobb, lå det pakke til meg i sofaen. Heldigvis var den ikke så altfor stor! Ble ikke superskremt av innholdet. Noen rester bomullsgarn i rosa, rødt og hvitt skal vi altids få til noe av. To nøster med tykt grønt garn skal vi nok også klare å få strikket opp. Det blågrønne buklegarnet må det da være mulig å få til noe av, iallefall er fargen fin! De 4 nøstene av asiatisk opprinnelse blir det kanskje værre med. Aner ikke hva det er laget av, men tynt er det!

1204

 

Jeg strikker videre på min andre julebøllewip. Skal straks sette sammen bole og ermer og begynne på rundfelling.

1206

 

Her er et annet strikketøy som jeg holder på med for tiden, hva kan det være tro?

1205

~ av wia123 den desember 11, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
