Julefred

Da har vi lagt bak oss en ny julaften. Siden vi hadde ei lita frøken på besøk her kom nissen innom en tur.

1212

Da er det tid for å vise fram årets juegaveproduksjon. Først en bamse strikket etter en Rauma-oppskrift. Bamsen har fått en genser etter fri fantasi.

1210

Noen engler ble også laget til jul, 7 stykker og her er et par av dem under produksjon.

1208

Her er en genser som ei lita frøken fikk, strikket i rester av Mirasol alpakka etter tunikaen min på pinner 3,5

1211

En pute ble laget i dobbel Rubin.

1207

Her er fremsiden. Puten ble pakket inn i fart så noe ferdigbilde har jeg ikke. Ideen er Gry Hege sin og jeg har tilpasset den til en pute jeg hadde liggende.

1209

~ av wia123 den desember 25, 2012.

Én kommentar to “Julefred”

  1. Så mange flotte julegaver du har laget! Og jeg var så heldig å få saueputa, tusen takk! Kan prøve å få tatt ferdigbilde av den. Bruker den hver dag, perfekt til å hvile vondfoten min på. Har blitt helt avhengig av den. 🙂

Legg igjen en kommentar

 
