Nattsokker er et must

Nyttår ble rundet uten så altfor mange nye wiper. 6 stk inklusive vottene. Her er de 5 gjennværende. En genser i supertynn alpakka, en rød heklet topp, en driftwood, en topp i WM peppermynteprins og et rødt prinseteppe. To skal strikkes ferdig, en skal hekles ferdig når jeg forstår mønsteret og to må muligens rekkes opp fordi de blir for små.

104

I hele jula har jeg savnet nattsokkene mine. De hadde fått så store hull på hel og tå at de var ubrukelige.

106

Leggene på disse er strikket i tykk og god alpakka så jeg ville gjerne beholde de. Heldigvis hadde sokkene ikke tovet så det var mulig å dele arbeidet og få masker inn på pinnene.

105

Startet på 1. nyttårsdag og ferdig nå i kveld. Hæl og fot er strikket i rester av Fritidsgarn med pinner 5,5 Gjett om jeg gleder meg til i kveld.

103

~ av wia123 den januar 3, 2013.

Én kommentar to “Nattsokker er et must”

  1. så flott at du har fått ordnet med nattsokkene.

Legg igjen en kommentar

 
