Litt av alt

Når man holder på med mange prosjekter på en gang, blir ingenting ferdig og man synes at man ikke gjør noen ting. Slik er det her om dagen. Jeg har et eget prosjekt for bussreisen til og fra jobb, og det er sokker, to par både tynne og tykke.

107

Litt på etterskudd har jeg kommet igang med nisseklærne til de 2 smånissene jeg kjøpte før jul. Jeg er straks ferdig med strikkingen og da gjenstår bare montering.

108

Et lite tantebarn blir 1 år i februar og da skal hun få kjole av tante. Jeg har endelig bestemt meg for mønster og garn. Skal prøve å bli ferdig med kanten nederst i helga.

110

I dag fikk jeg endelig den siste hespen av dette garnet av rokken. Fargen heter nordlys og har nydelige nyanser. 600g 2 tråd tynt garn ble det.

109

Det neste som skal på rokken er denne flerfargede litt grove ulla. Det skal bli et par votter til Vesla når det blir ferdig.

111

~ av wia123 den januar 12, 2013.

Én kommentar to “Litt av alt”

  1. Sånn blir det også hos meg stadig vekk – flere uferdige prosjekter på gang samtidig. Men det gjør ikke noe tenker jeg. Det er fint å ha litt forskjellig å velge mellom 🙂

Legg igjen en kommentar

 
