Grått og farger

I går var jeg på Heklepub på Mikrobryggeriet og da ble det strikket noen meter med grått garn. Jeg fikk nesten strikket opp et helt nøste på barnekjolen mens en sokk fikk seg hæl og en halv fot. Her er barnekjolen med borden som jeg brukte hele siste uke på å få fin. Skiftet farge flere ganger for å få den slik jeg ville.

113

Ulla som jeg viste fram i forje innlegg ble spunnet opp til dette garnet sist søndag. Nå må jeg bare bestemme meg for vottemønster så blir det votter til Vesla av det.

112

Her er et bilde av ulla som er på rokken nå. Polwarth i avstemte farger.

114

~ av wia123 den januar 20, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
