Blir noe ferdig snart

Jeg holder på med det ene og så litt på det andre. Har planer om å få alt ferdig snart men tiden går så altfor fort. Prinseteppet har fått tagger på 2 og en halv side. Samtidig har jeg funnet fram den tynne hvite Alpaca Silk genseren min. Er straks ferdig med et erme og bolen.

210

Så kan jeg fortelle at jeg har «kost» meg med å strikke av acryl de siste dagene. Vel, dette er et kit som ble kjøpt for oppskriften sin skyld.

211

Jakken i Røros lammeull går det også fremover på, nærmer meg mønsterborden oppe.

212

~ av wia123 den februar 24, 2013.

2 kommentar to “Blir noe ferdig snart”

  1. Så masse fint du strikker på! Likte forresten veldig godt kjolen i innlegget under også:-)
    Genser i baby alpaca silk ja, det er jeg nettopp ferdig med og jeg kan bare si det at den var verdt arbeidet. Såååå god å ha på seg!
    Andre genseren ser fin ut også, blir spennende så se hvordan den utvikler seg. Og så friskt og fint det ble med litt farger på prinseteppet!

  2. Fint å ha litt å holde på med! Tid får man aldri nok av. Jakken ser lekker ut!

Legg igjen en kommentar

 
