Prinsesseteppe

Et prinseteppe i rødt og rosa må jo være et prinsesseteppe, og her er det nylig montert i kveld.

301

Teppet er strikket på pinner4mm i farget Eddagarn og i ubleket Siljagarn.

302

Teppet skal legges bort så jeg bryr meg ikke om å vaske og blokke det før senere.

303

I dag har jeg vært på spinnetreff og der ble jeg ferdig med denne hespen,

304

Denne er kjedetvunnet til et 3-trådsgarn. Fiberen er Polwort.

305

~ av wia123 den mars 3, 2013.

2 kommentar to “Prinsesseteppe”

  1. Så flott et teppe, har vært spent på hvordan det ville bli 🙂
    Takker og bukker for garn av god,gammel årgang 🙂

  2. Så flott å se at andre enn meg har mange prosjekter på gang… teppet ditt ble flott og garnet ser helt supert ut, go helg til deg og happy knitting!

Legg igjen en kommentar

 
