Galskapen er igang

På torsdag kom første sokkemønsteret i årets SockMadness (Ravelry-gruppe). Hintet var at de kunne strikkes i selvstripende crasygarn. Jeg dukket ned i sokkegarnlageret mitt og fant et nøste Opal med bomull/ull som jeg ikke har funnet bruk for. Aner egentlig ikke hva jeg tenkte da jeg kjøpte det. Nå har jeg kommet til hælen på den første sokken. Det er heldigvis ikke noe stort tidspress på de første omgangene.

307

 

Det jeg egentlig skal gjøre er å strikke ferdig 2 jakker til meg selv. Jakken i DK Wollmeise har snart fått en ferdig rygg, mens den andre i Røros lammeull snart har fått seg et forstykke.

306

 

Jeg fant et enslig nøste Regia 6-tråds og har lagt opp til et par baresokker. Garnet var navnet Crazy color og det stemmer nok godt, ikke noe system her.

308

~ av wia123 den mars 9, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
