Påskefyll

Her satt jeg og skulle strikke ferdig mine 2 jakker, men nei, jeg har ikke fått strikket en maske på de. I går kom det nytt madnessmønster og det har jeg så vidt fått begynt på. Samtidig kommer mellomste sønnen og bestiller 3 ølvotter som må være ferdig til tirsdag. Da er det bare å prioritere, ønsker fra barna kommer først. I skriven stund er jeg ferdig med den første ølvotten. Slik så den ut før toving, diger!

315

SM-sokken har jeg så vidt kommet igang med, er straks ferdig med båten på den ene leggen.

314

Tidligere i uka fikk jeg ferdig disse små sokkene ca str 23. Strikket av et nøste crasy Regia og hæl i Perfect.

313

Til påske må det være litt farge og hva er vel bedre enn tulipaner da?

312

~ av wia123 den mars 23, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
