Påskeprat på langfredag

Ny dag med nye muligheter i strålende solskinn her i trøndelag. I dag må vi nok ut og gå oss en lengre tur Tassen, frøkna og jeg. Angående hobbysyslene mine, jeg fikk da gjort litt i går. Den ene jakken har fått ferdig motert bole og jeg har en stor ball med avklipte tråder liggende her etter trådfestingen. Nå mangler bare ermtoppene og forkantene. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha knapper eller glidelås.

324

I dag må jeg få satt igang og montert sauen Shaun.

325

Begge ermene på DK-jakka er straks ferdige til ermhullene. Men i dag må jeg få strikket litt på framstykkene. Jeg må rekke opp det første framstykket til ermfellingen og gjøre om halsfellingen.

326

~ av wia123 den mars 29, 2013.

4 kommentar to “Påskeprat på langfredag”

  1. Mye fint som vanlig her inne 🙂
    Nydelig jakke 🙂 Ser at du har noen ufoer du også – skal være slik, da blir man aldri arbeidsledig. Burde strikket noen ølvotter jeg også, er de vanskelig å stikke? Tror du det går an å strikke de på strikkemaskin og sy sammen? FORTSATT GO PÅSKE!

  2. Nydelig jakke du strikker på. Herlige farger.
    Ha en forsatt fin Påske 🙂

  3. Ufoer er kjekt når man får de unna.
    Gleder meg til å se jakkene ferdig monterte, for de ser ut til å bli fine begge 2.

  4. Den jakken blir superfin! Ja, begge i grunn:-)

Legg igjen en kommentar

 
