En maske her, et sting der

Det går fremover på toppen til frøkna. Litt kjedelig med 2r, 2vr hele tiden, men det blir en vane. Mottageren kjente på arbeidet i dag og kommentaren var:» å så mykt!» Jeg håper bare jeg har nok garn. Jeg har færre nøster av bunnfargen enn oppskriften tilsier men jeg skal gjøre om litt på stripene og så håper vi det går bra.

402

 

I helga kom jeg endelig igang med broderingen igjen, minst 2 år siden jeg holdt på sist. Forløpig så blir det helgearbeid, må ha dagslys for å få det fint.

403

~ av wia123 den april 3, 2013.

Én kommentar to “En maske her, et sting der”

  1. Online- garnet er bare deilig mykt, så det er ikke rart at mottakeren blir fornøyd. Broderiet ser veldig fint ut. Blir nok koselig til jul 🙂

Legg igjen en kommentar

 
