Lørdagsstrikkerier

406

Mitt håndspunnede garn er nøstet opp til et nøste og jeg har begynt å strikke meg et skjerf. Bruker pinner 6 for å få det luftig. Jeg merker at enkelt partier av det kjedetvunnede garnet nok har fått litt for mye tvinn.

404

Jeg har beregnet og tenkt for å få nok garn til frøknas topp. Jeg har derfor begynt med stripene lengre ned enn oppskriften sier. I tillegg har jeg laget de fargede stripene større.

405

~ av wia123 den april 6, 2013.

Én kommentar to “Lørdagsstrikkerier”

  1. Så nydelige farger det var på garnet du strikker skjerfet i.Tror skjerfet kommer til å bli kjempefint når du er ferdig.

Legg igjen en kommentar

 
