Etter strikketreffet

Da er man tilbake til hverdagen etter en koselig helg på strikketreff i Oslo. Vi fikk garn både som velkomstgave og som en spennede overraskelse på lørdagskvelden. Selv fikk jeg 4 hesper bomullsgarn fra Pickles. Her er gavene sammen med et par karbonpinner som jeg unte meg.

412

Innimellom poppkorn og softisspising samt annen god mat ble det tid til litt garnshopping på lørdagen. Spenningen var høy når dørene inn til utstillerne åpnet kl 1400 på lørdagen. Her er min fangst for dagen, lacegarn, silkegarn og litt sokkegarn.

410

Litt strikking ble det da også i helgen, ikke bare skravling. Disse raggsokkene i koolaidfarget raggegarn fra Sparkjøp ble ferdige. De er strikket på pinner 3,5 og er i str 45.

416

Jeg fikk strikket litt lengre på datteren topp også, så nå nærmer jeg meg ermhullene. Disse to prosjektene bestod jo begge av 2r, 2vr så har det godt i fingrene nå.

413

Her er skjerfet jeg strikket av det håndspunnede garnet mitt. Det har ligget ferdig en stund nå.

411

Her et bilde av resten av skjerfet.

415

Og så har jeg klart å fått veid garnet jeg kjøpte her tidligere, et wm lace som jeg kjøpte tilbake og noe cashmirgarn som er nydelig mykt.

414

~ av wia123 den april 16, 2013.

3 kommentar to “Etter strikketreffet”

  1. Hei så fine sokkene ble! Og så fint at jeg fant bloggen din 🙂 Håper du har kommet deg etter helgen!

    Monisen

  2. Jøye meg då mye fint garn du har skaffet deg. At det var en vellykket strikkehelg er lett å forstå. Mye fint ferdigstrikk også 🙂

  3. Før en flott fangst du har fått med deg heim.
    Regner med dere koset dere på treffet.

Legg igjen en kommentar

 
