En, to, tre, ferdig

De siste dagene har jeg prøvd å få ferdig noe av alt det jeg holder på med. Det første prosjektet er datterens topp. God å myk som den ble, er den godkjent og lagt på plass i skapet. Strikket på pinner 3mm i Online linie 2 supersocke silk. Oppskriften er fra Sandnes 1106 Mandarin dame. Oppskrift nr 20. Dette er 3.dje prosjektet fra dette heftet.

423

Selv har jeg også fått meg moe nytt. Genseren i Alpaca silk fra Rauma er også ferdig. Et tynt vidunder på under 80g. Strikket på pinner nr 5 etter oppskrift 1760 i hefte Pt 112.

424

Det er samme mønster på bolen som på ermene.

421

Til sist i dag et prosjekt som det ikke ble noe av. Jeg hadde tenkt å strikke meg sokker i Wollmeisegarn, hvitt og regnbue, men det ble bare rot. Jeg må nok finne et annet mønster som får frem fargene i garnet. Så dette er nå rekt opp.

422

~ av wia123 den april 27, 2013.

Én kommentar to “En, to, tre, ferdig”

  1. Så fin den toppen ble – og så utrolig koselig å se at du er du 🙂 Takk for i går. Det var kjempekoselig å treffe deg og de andre hos vår felles venninne. Håper det ikke blir så lenge til neste gang 🙂

    Ha ei fin helg!

Legg igjen en kommentar

 
