Ting kan bli ferdig til slutt

Måneden går mot slutten og jeg prøver å få ferdig endel av mine eldre prosjekter. En turkis tovet veske har endelig fått seg for og hanker.

428

En gang for lenge siden laget jeg et hakket teppe og en tilhørende pute. Puta fikk seg aldri glidelås og da valpen kom i hus spiste han et stor stykke av blonden. Siden den gang har puta ligget der og ventet.

426

Nå har jeg fått sydd i glidelås og hullet er reparert etter beste evne. Og nå har kanskje hunden sluttet med å bite på mors puter. Her snuser han forsiktig på puta.

427

Dette skulle bli en genser til Tjorvendukken, men så ble jeg usikker på stripeeffekten av garnet og så ble den bare liggendes. Nå prøver jeg å strikke den ferdig.

425

~ av wia123 den april 29, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
