På’n igjen

Sist sommer startet jeg opp 2 Driftwooder. Den første ble liggende halvferdig da jeg fant ut at den kom til å bli for liten til meg. Nå har jeg startet opp på den igjen og det er datteren som skal bli den heldige eieren. Den strikkes i nydelig håndfarget garn  av BFL og i ubleket garn av merino og kashmir.

506

 

Jeg er straks ferdig med innerkvadranten på prinsetepper, bølgemønsteret som er det neste blir strikket i flerfarget garn.

505

 

Så har jeg begynt på et sjal som blir den største utfordringen jeg har hatt av strikking. Med syltynt garn og mønster på alle pinnene må jeg legge inn hjelpetråd etter hvert mønster (hver 8. pinne) Skal ingenting til før jeg har gjort en feil og da er det bare å rekke opp til hjepletråden. På bildet har jeg gjort 4 rep, nå har jeg kommet til 7 av totalt 71.

507

 

~ av wia123 den mai 4, 2013.

Én kommentar to “På’n igjen”

  1. Greit å ha litt å velge imellom.Fine prosjekter iallefall.

Legg igjen en kommentar

 
