Tiden flyr

Da har vi gjort unna 17. mai og en utrolig varm og fin pineshelg. Frøkna har fått luftet bunaden sin og gått inn bunadsskoene.

508

I år gikk jeg ut av SockMadnessen etter 3 og en kvart sokk. Disse sokkene skal gjøres om slik at de passer frøkna. Jeg vet ikke om det blir satt på knapper som orginaloppskriften sier.

511

Prinseteppet vokser sakte men sikkert. Jeg strikker på det kun på bussen og i matpausen på jobb. Så nå har jeg fått spørsmål av arbeidskolegaene (mannfolk) om jeg ikke snart blir ferdig. De er vant til at jeg kommer med nye prosjekter flere ganger i uka, for vanligvis er det bare enkle deler av prosjektene som tas med.

509

Driftwooden er ferdig i løpet av neste uke. Jeg har bare en ermekant, 3 knapper og noen tråder igjen. I helga blir det nok lite strikking siden frøkna skal konfirmeres på søndag.

510

~ av wia123 den mai 24, 2013.

Én kommentar to “Tiden flyr”

  1. Her var mye flott 😉
    Prinseteppet blir lekkert i de fargene, synes jeg.

Legg igjen en kommentar

 
