Tilbake fra ferie

Da er jeg og datteren tilbake fra 2 uker på Rodos. Godt å vare på tur og godt å komme hjem igjen. Man setter så mye mere pris på de små ting i hverdagen når man har vært borte en stund.

608

Litt strikking og hekling har jeg kost meg med innimellom soling og bading. Dette forenklede Haruni-sjalet ble strikket ferdig . I dag har jeg lagt det ut for blokking. Det er strikket i BC garn Silkbloom Fino.

607

Litt andre småprosjekter ble også påbegynt, og hva det blir får du se om en stund. Strikket i rester av sokkegarn som jeg har mye av.

605

Feriens store prosjekt var min røde heklede topp. Plutselig klarte jeg å tyde oppskriften til blomsterborden på den og nå er jeg straks ferdig. Den er heklet med krok 3mm i Mandarin petitt.

609

Nå er det bare 3 dager igjen til sluttstreken for årets 2. bøllewip. Jeg har fortsatt mange tagger igjen på prinseteppet mitt, men jeg har fortsatt troen på at jeg skal bli ferdig.

606

~ av wia123 den juni 27, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
