Bøller i fleng

Da er det siste dagen av årets andre bøllewiprunde. Prinseteppet ble ferdig like etter frokost. Strikket i Eddagarn og Silja på pinner 4mm.

611

Etter en fin dag ute i solen har jeg også fått montert ferdig heklatoppen. Jeg måtte ta en ekstra runde rundt halsutrigningen for at den ikke skulle bli for vid. I tillegg laget jeg en kant nederst på bolen, lik ermekanten.  Heklet i mandarin petitt med krok 3mm.

612

Og til sist i dag må jeg vise fram sjalet uten den dumme matten under. Da er jeg ferdig med alle mine bøller for denne gangen og det med over 4 timers margin. Resten av kvelden vil nok gå med på å finne i prosjekter til neste runde.

610

~ av wia123 den juni 30, 2013.

Én kommentar to “Bøller i fleng”

  1. Hei! Kan jeg spørre om og hvor du evt fant oppskrift til den fine røde toppen i mandarin petit? Jeg fikk lyst til å hekle meg en slik en:)

Legg igjen en kommentar

 
