Frem med gamle prosjekter

Da er det tid for å finne i flere gamle prosjekter som trenger et ekstra puff for å bli ferdige. Først ute denne gangen er JordbærMathilde og hennes 3 venner. De skal hekles i Paris bommulsgarn.

704

 

Neste prosjekt er en topp som jeg begynte å strikke på sist sommer. Etter et halvt forstykke måtte jeg bare innse at den ble for trang.

701

 

I motsetning til driftwooden så vil jeg gjerne ha denne selv. Så da blir det å starte opp med en størrelse større og litt tykkere pinner.

702

 

Det tredje prosjektet er en heklet vest som har ligget noen år. Den var tiltenkt datteren men er nå altfor liten. Den mangler bare noen heklede blomster og litt montering, og jeg tror jeg har funnet en ny mottager.

703

~ av wia123 den juli 1, 2013.

Én kommentar to “Frem med gamle prosjekter”

  1. Flnk du er som tar fram gamle prosjekter, og moro blir det å bli ferdig med dem 🙂
    Fine prosjekter også…!

Legg igjen en kommentar

 
