Kunstfiberpledd

Jeg  prøver å få orden på hobbykroken i stua. Der har det ligget et stort nøste med syntetisk buklegarn fra Sandnes som datteren skulle strikke seg teppe av. Garne viste seg å ikke være egnet for henne, så nå har jeg satt meg ned for å strikke det ferdig. Med en porsjon gode serier på pcen så går det på et vis. Jeg holder på å nærme meg midten nå.

709

Så litt ull-snakk. Her er det jeg fikk spunnet ferdig på søndagens spinnetreff. Det rosa er merino og silke mens det flerfargede er en liten prøve på å blande ull mm på brett.

710

Til sist et bilde av wollmeise-lacen oppnøstet, jeg tror dette bildet gir bedre fargegjengivning.

708

~ av wia123 den juli 9, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
