Strikke litt og rekke opp mye

De siste dagene føler jeg at det har gått mest bakover med strikketøyene mine. Sesons of love- jakken måtte jeg rekke opp 10-15cm på da jeg hadde oversett noen fellinger i midjen. Nå har jeg heldigvis snart brukt opp opprekksgarnet igjen. Skal prøve å følge bedre med heretter.

803

 

Peppermynteprinsen har det også stoppet opp for, da den ene pinnen ble knekt i helgen og jeg har ingen 2,75 i reserve. Nye er bestilt ( 2 stk). Jeg har kommet et godt stykke opp på forstykket. Bildet er tatt noen dager før pinnen knakk.

801

 

Jeg har såvidt begynt på et lappeteppe, Jeg prøver meg med Kauni og Hifa Ask.  Jeg må regne litt på hvor mye garn jeg har og hvordan jeg skal lage mønsteret. Av andre prosjekter så har jeg rekt opp det uferdige prosjektet fra årets Madness og begynt på sokker som passer til Frøkna.

802

~ av wia123 den august 15, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
