Ut på tur

Den 17. august var jeg med på den årlige fjellturen. Denne gangen overnattet vi på Gjevilvasshytta og gikk opp til Snydda. Vi var maks heldig med været. En fin opptur opp eggen av fjellet men noe mere «slitsom» nedtur på urolig steingrunn.

Tur 801

På strikkefronten er det ingenting som er ferdig, men strikker det gjør jeg! Håpet er at når jeg kommer hjem fra tur på søndag så skal jeg kunne ha flere ting å vise fram her. Da er jeg straks i farta.

~ av wia123 den august 28, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
