Islandstur

Fra sist onsdag til søndag har jeg og en venninne vært på island, mange fine naturopplevelser har vi fått med oss. Første ettermiddagen var vi i den Blå Lagune og badet. Bildet er tatt rett utenfor lagunen.

901

På den andre dagen var vi på tur og så på geysirer og gullfoss samt tingstedet.

905

Vi var også innom et veksthus og så på tomatdyrkingen som er gjort mulig av det varme vannet på Island.  Her var det absolutt mye lys og varme.

904

På en av våre spasserturer i Reykjavik kom vi over dette vakre veggmaleriet.

903

Borte bra men hjemme best. Det var utrolig godt å komme hjem i går.

Idag har det også vært en stor dag, Jeg har vært og hentet hjem min nye bil, en Toyota Auris stasjonsvogn. Gjett om jeg koser meg! Syperenkelt bilnummer fikk jeg også.

902

~ av wia123 den september 2, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
