Peppermynteprins og Puno

Da har jeg kost meg med å sy i knapper i peppermynteprinstoppen min. Den er da strikket i wollmeise i fargen peppermynteprins 100% ull. Toppen ble påbegynt i fjor sommer men så rekt opp og strikket på pinner 2,75. Mønsteret Jasmine av Kim Hargreaves.

913

Dette ble faktisk et prosjekt til meg selv som jeg ble fornøyd med, en skal ikke se bort ifra at det kan bli flere av denne. Det gikk med litt under 2 hesper i str L.

914

I dag er det den store gjør ferdig dagen. Vesten min i Puno er også ferdigstilt.

912

Den er strikket etter et dropsmønster. I orginaloppskriften er den strikket i Eskimo på pinner 9 mens jeg har strikket i dobbel Puno på pinner 10. Jeg har også gjort den litt lengre. Dette skal være en kosevest jeg kan ha på meg når vinteren setter inn for fullt.

915

~ av wia123 den september 18, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
