Tid for votter

Ute har gradestokken krøpet under O grader, og her sitter jeg og strikker votter. Jeg er snart ferdig med ytterdelen på frøknas votter.

1101

For litt siden fikk jeg ferdig vottene av restene etter frøknas rosa votter. Det var ikke så mye igjen av det håndspunede garnet, men de ble ikke så ille likevel. Pinner 3 og 3,5 og Safirgarn i grønt. I tillegg begynte jeg i kveld på et par vottter til tantebarnet, det får bli bilde av dem når de er ferdige.

1102

Her et bilde tatt for noen dager siden da jeg startet på bærestykket på jakken min. I skriven stund er jeg straks ferdig med mønsteret.

1103

~ av wia123 den november 6, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
