Ikke helt ferdig, men snart

Da er jakken strikket ferdig, men jeg mangler glidelås så i morgen må det handles. Jakken er strikket i Let Lopi på pinner 4,5. Jeg har strikket bolen litt lengre enn mønsteret og ermene litt smalere.

1104

Den 9.ende hadde ene tantebarnet bursdag og i kveld skal vi ta oss en tur bortover. Jeg har laget en liten gave, et par små votter som jeg håper skal passe til 3-åringen. Jeg har lite rosa i lageret men får håpe lilla går bra. Vottene er strikket i Safir på pinner 3mm.

1105

~ av wia123 den november 11, 2013.

Én kommentar to “Ikke helt ferdig, men snart”

  1. Fine votter til en 3-åring!

    Trekanter i ulike varianter gjør seg virkelig!
    Det ser ut som svart snø har landet på skuldrene dine 🙂

Legg igjen en kommentar

 
