Tid for messer

I helgen har jeg vært med bekjente på julemesse, så helga har vært riktig så koselig, men kjenner at jeg er ganske sliten i etterkant. Her et skjevt bilde på standen min.

1110

Til messen strikket jeg opp noen par med små votter. Jeg har jo egentlig ikke så mye egnet messemateriale.

1113

Disse 2 vinnissene fikk endelig ordnet litt på skjegget sitt også.

1111

I kveld klarte jeg endelig å få ferdig veslas votter , strikket i Hverdags ull/alpakka på pinner 2,5 og 3.

1109

Jeg må også vise fram de 2 ferdige Kvikk Lunsj luene mine.

1112

~ av wia123 den november 25, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
