Ny frisyre

Tassen har vært hos frisøren og det ble ikke mye vinterddrakt igjen. Må nok lage ny genser til ham. Slik så han ut før turen.

1206

Etterpå kan vi kikke han i øynenen og halen har mistet alt ragget sitt, litt trist men det vokser ut igjen.

1202

 

Det strikkes, men likevel så nærmer jula seg farlig fort. Jeg holder på med ribbebukser til 2 tantebarn. Den ene buksa nærmer jeg meg kilen på. Denne skal bli til ei «rosa» frøken på 3 år.

1204

 

Jeg har kommet et stykke oppover på den grønne jakken min og det ser ut som om jeg holder på å strikke meg en plen.

1203

 

Jeg har endelig fått tatt et bilde av vottene med frøkna inni. De passet perfekt og er daglig i bruk.

1201

 

Et rødt par med barnevotter er også ferdig. Denne gangen har jeg forandret på tomlene.

1205

 

Etter flere års venting har mellomsten fått seg ny bilsokkepar med S line – logo på.

1207

~ av wia123 den desember 4, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
