Innspurten mot jul

Da er det julefri og jeg skal prøve å gjøre ferdig de siste julegaven. Litt kakebaking har jeg også planer om. Så får de neste 3 dagene vise hvor mye det ble jeg rakk. Her et bilde av de blivende julegaven. Den ene ullbuksa mangler bare montering heldigvis.

1213

De siste ukene har det vært litt ymse strikking, et par ølvotter ble laget på bestilling.

1212

Disse hjertene hadde selskap av 6 til, men de er gitt bort. Du ser dem på bildet fra julemessa jeg var med på. I tillegg har jeg laget noen heklede hjerter, men de ble sendt i posten uten at jeg klarte å få tatt noe bilde av dem.

1211

~ av wia123 den desember 21, 2013.

Legg igjen en kommentar

 
