Godt nyttår

Da har vi kommet til første dagen av 2014. Jeg startet dagen med å rekke opp litt på hundegenseren jeg strikket til jul, for så å strikke den 4 cm lengre. Her i opprekt tilstand.

104

Nå er den ferdig, dampet og overlevert til eieren.

101

Nyttårsaften gjorde jeg et forsøk på å få ferdig den siste bøllewipen min, flaggermusen. Men jeg fant ut utpå kvelden at slikt arbeid trenger god konsentrasjon og godt lys, så da ble det filmkveld isteden. Alle bitene er strikket ferdig så det blir nok montering en dag.

102

Nå skal jeg legge opp til denne stripede genseren til meg selv. Min blir i kun 3 farger, ikke 5 som i mønsteret, men blir nok bra like vel.

103

~ av wia123 den januar 1, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
