Kosestrikk

Da har vi kommet til årets første søndag. Jeg skal straks avgårde på månedens spinnetreff og rokken er funnet fram. Etter «Heklepuben» i går var det bare finishen som stod igjen på nattsokkene mine. Det ble hvit tå på dem siden det ikke var nok med et hespe Eco alpakka fra Viking. Man må tenke på lageret så da ble det dobbel tråd Mirasol fra DSA på tå og pyntekant. Strikket på pinner 5mm etter eget hode.

106

 

I går kom årets første garnkjøp. Det store hespet skal bli lue til frøkna og det lille går til sokkene hennes. Jeg hadde bare et rosa sokkenøste fra før så nå blir det rosa sokker med litt svart isteden for motsatt.

105

 

Jeg begynner å komme noen cm oppover på genseren min også . Det rare ble at med rillestrikk og 3 farger der du bytter farge for hver pinne, gir deg striper.

107

~ av wia123 den januar 5, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
