Ufo-esel og garnrester

På januars siste dag fikk jeg endelig satt meg ned og strikket/montert ferdig de 3 siste beinene til eselet. Det har ligget i en pose med 1,5 bein i over et år. Da jeg oppdaget at jeg hadde sydd på et frambein bak så var det nok. Jeg er jo egentlig ikke spesielt glad i å montere fra før, og når en så monterer feil på slikt prikkelarbeid så kan det fort bli stopp. Her har eselet fått komme sammen med resten av julekrybben før den ble tatt ned nå i dag.

203

 

I restealongen er månedens tema dyr av alle slag, deri også garn med dyre og fuglenavn. Jeg har funnet fram alle restene mine i Falk fra Dale. Jeg har lenge hatt planer om å lage 4-5 Arne&Carlos dukker med klær, som jeg kan ha liggende i en plastkasse til besøkende små barn. Jeg kjøpte til de 3 nøstene i høyre nedre hjørne i dag for å ha hudfarge og kanskje noen rosa plagg.

201

 

Jeg har startet opp med en kjole og en jakke. Dukkene får bli litt etter hvert. Må finne noe passende til nakkestøtte først.

202

~ av wia123 den februar 1, 2014.

Én kommentar to “Ufo-esel og garnrester”

  1. Så koselig med komplett julekrybbe. Den blir nok trivelig å ta frem til neste jul. Arne & Carlos- dukkene er også kjempesøte. Ha ei fin helg 🙂

Legg igjen en kommentar

 
