Litt gjort

Genserens bole ble montert på lørdagen. Når jeg først var igang så strikket jeg ferdig halskanten også, den ble petrolfarget.  Ermet har også blitt litt lengre iløpet av helga.

209

 

Jeg har ikke fått sydd i glidelåsen i jakka mi enda, men nålene har blitt plasser, så et lite håp er det.

208

 

I mitt forsøk på å bruke opp restegarn så har jeg endelig klart å bruke opp det gul/orange sokkegarnet. Når denne dukkegenseren er montert vil jeg ha igjen under en meter, og det er godkjent.

210

~ av wia123 den februar 10, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
