På gang

De siste dagene har det blitt lite strikketid. Jeg har gjort et forsøk på å rydde hobbyrommet mitt, og nå begynner jeg å se enden på prosjektet. Lite strikking betyr at jeg ikke har noe ferdig å vise fram, men en smule fremgang har det nå vært på noen prosjekter. Vesten min har fått en halvferdig rygg og nå holder jeg på å legge opp til ene forstykket. Etter rillekanten skal jeg bytte til annen farge. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal strikke noe struktur eller mønster på overdelen.

212

Jeg har fortsatt ikke fått sydd i knapper i dukketøyet, men genseren har fått noen flere omganger og så er de fleste trådene festet på jakke og skjørt.

211

~ av wia123 den februar 14, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
