Mini vinterferie

En dags avspassering kan brukes til mye fornuftig, som foreksempel montering. Denne miniutgaven av en Klara Lund var det første jeg gikk løs på. Genseren brukte opp hele resten, ble bare en liten meter igjen og det regnes som oppbrukt. Pinner nr 3 og et bilde brukt som oppskrift.

219

Jeg har tatt frem et sjalprosjekt igjen. Mønsteret er vist ikke vanskelig, men med mønster på alle pinner og sytråd til garn, er det virkerlig en prøvelse. Jeg legger inn hjelpetråd etter hver repetisjon (8rader). Det blir til tider mer opprekking enn fremdrift. Tok 3 repetisjoner i dag og på den første repetisjonen ble det rekt opp3-4 ganger. Så dette prosjektet vil nok ta sin tid.

220

Så har jeg endelig fått montert det første A&C settet i Falk. Skal straks begynne på en av dukkene så jeg har noe å prøve plaggene på.

221

~ av wia123 den februar 20, 2014.

Én kommentar to “Mini vinterferie”

  1. Kjempefine dukkeklær 🙂

Legg igjen en kommentar

 
