Noen småting

I min jakt på ufoer, har jeg hentet opp en ny fra kjelleren. Jeg hadde egentlig tenkt å starte med denne på nyåret, men uten oppsrift så er ikke det så lett. Nå har jeg ryddet litt og gått over endel bunker med oppskrifter og heldigvis så kom den til rette. Denne oppskriften stod i Norsk Ukeblad nr 1 i -94, så den er ikke helt ny. Jeg aner ikke når jeg begynte å strikke på dukkejakken men endel år siden er det. Nå skal den få lov til å bli ferdig og så får vi se om den passer til noen dukke.

222

 

Jeg strikker videre på tøy til A&C dukkene. Genseren blir kanskje ferdig i løpet av dagen. Jeg festet en god del av trådene i går og med raglan blir det lite montering. Jeg blir stadig vekk imponert over hvor mye fin som kan trylles fram fra restegarn.

224

 

Jeg har kommet et godt stykke på det første forstykket på vesten min. Jeg er litt usikker på noen fellinger så kanskje jeg rekker opp litt og gjør om.

223

~ av wia123 den februar 22, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
