Sokker opp i mente

Strikker sokker, ikke noe annet om dagen. Madnessen har begynt og førte mønster kom sist mandag. Her i huset er det ikke noe stress så det strikkes litt hver dag. Greie sokker «Brucie» i ulike strukturmønster. Mine strikkes i WM i Zarte Knospe.Bildet ble tatt i går og nå er jeg akkurat ferdig med den første.

304

Rett før madnessen startet klarte jeg ikke å holde meg lenger, jeg måtte starte på neonsokkene mine. Det blir helt enkle sokker i ribb med en liten flette på. Liker dem veldig godt, kan fort komme til å bli yndlingssokker dette.

305

~ av wia123 den mars 7, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
