Skigenser

Yngstegutten ønsker seg genser og mor er ikke tung å be. Jeg har klart å finne et mønster han har godkjent, og vi har blitt enige om fargene. Sort bunn med mørk rødt og hvitt i mønsteret. Jeg må innrømme at jeg synes den blir stilig. Kanskje lager jeg en til meg selv senere. Håpet mitt nå er å få den ferdig til påske. Vi får se hvor lang tid mønsteret tar, resten går ganske raskt.

402

 

Innimellom så lager jeg litt småting til påske, toveting. Noen har ytret ønske om en ølvott og så skal jeg prøve å bruke opp litt restegarn på noen kyllinger.

401

~ av wia123 den april 5, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
