Snart påske

Palmesøndag, og for mange har påsken allerede startet. Her er det vanlig helg med 3 arbeidsdager igjen før påske. Ute skifter det mellom sterk vind med regn og haggel for i neste øyeblikk et lite solglimt. I går ettermiddag knipset jeg denne dobble regnbuen.

407

Inne har vi litt påskestemning likevel, med vedfyring, kakkao i koppen og skigenser på pinnene.

403

Jeg har endelig fått satt ermene inn på samme pinne som bolen. Har over halve mønsterborden igjen men må hvile hendene litt.

405

Til påske har det blitt strikket en hel del ølvotter på bestilling. Her er 2 før toving, i tillegg er det 2 jeg ikke rakk å ta bilde av. Jeg har fått bestilling på 5 til så ette påske er jeg nok godt fornøyd.

406

Det jeg egentlig har lyst til å strikke i påsken er litt dukketøy. Dersom ikke den neste SockMadnessoppskriften kommer til påske så går det nok bra. Jeg har endel enkle nøster av ymse effektgarn som passer fint til slike småprosjekter.

404

~ av wia123 den april 13, 2014.

Én kommentar to “Snart påske”

  1. Vi satt og så på den samme flotte doble regnbuen i går ettermiddag vi også, og herfra oss så det ut som den hadde ene enden på Munkvoll gård og den andre mellom blokkene på Hallset. Det var nesten så vi tok med hakke og spade og gikk ut for å finne skatten ved regnbuens ende.. 😉
    Det er trivelig med helgefred når man har sånne fine prosjekt på gang – Kos deg masse 🙂

Legg igjen en kommentar

 
