God påske

Jeg ønsker alle er god påske! Her er det ganske rolig, litt strikking og noen små forsøk på å ordne opp i huset. De siste dagene har det blitt litt påskestrikk, men jeg har ikke kommet så langt som til å montere, Dette skal bli en grønn påskehare og 2 gule kyllinger. Mønsteret finnes gratis på Sandnes sine sider.

410

 

Jeg er enda ikke ferdig med mønsteret på guttens genser, men nå er det bare 4 mønsteromganger igjen.

408

 

Etter mye frem og tilbake så begynte jeg på nytt i går med det 3,dje paret madnessokker. Regner med å være ferdig med tåa på denne i løpet av dagen. Siden jeg startet 1,5 døgn etter de andre så er det ikke sikkert jeg blir ferdig i tide til å bli med videre.

409

~ av wia123 den april 17, 2014.

Legg igjen en kommentar

 
